Jump to content

Is anybody running 2012 Ram 2500 wheels on their 2nd gen?


Recommended Posts

  • Board Of Directors

I am going to get rid of the 22s that I have on my truck now and I may have found a set of 2012 wheels someone took off their new truck. Y'all think $400 for a set of new takeoffs is fair? I would really prefer 18" wheels, but 17s wouldn't be horrible.ETA: The 22s came with the truck... I didn't go buy gangsta wheels.

Link to comment
Share on other sites

Yeah I think thats a good price but one question. Are they polished aluminum or the chrome clad? That made a difference to me may not to you. I was/am sorta looking for 3rd gen wheels and any set worth buying I found was around $400 or better and I'm talking 2006-2007 wheels. Little different wheel than the ones your looking at but you get the picture. If you want em I would ****** em up.

Link to comment
Share on other sites

  • Board Of Directors

They are the Aluminums. Looks like they will be mine when I get back from ND. So, who wants a set of Alba 22" wheels with 35" trail grapplers? Near new? :lmao:

Link to comment
Share on other sites

  • Board Of Directors

huge! I'd need lift :)

Thats stock ride with a leveling kit. They rub in tight turns on non level ground. I have to jump to get in it though, and I am 6'3" :lol:
Link to comment
Share on other sites

  • Board Of Directors

I actually dont mind them Its not nearly as gawdy as I thought it would be.

I actually like them... I just don't want to pay 450-600 for each tire to get it and have it siped.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...