Jump to content
  • Announcements

    • Me78569

      High Idle Kit Sale   09/06/2017

      Just in time for Father Winter, we are offering a %10 Discount for the first 10 High Idle switches sold until 10/1/2017.  Just use the coupon code HighIdle at checkout to get %10 off. Visit out store to see details on the High Idle Kit.       

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

ISX

Happy Halloween!

Recommended Posts

ISX    58
ISX

Anyone got any plans? I know a lot of you have kids so you have an excuse to go trick or treating again :lol: Don't eat too much candy! :drool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ISX    58
ISX

I live in a non-trick or treat area...

Yeah you don't count. They don't come to my house either though. Not worth it to go up a long driveway to get a snickers bar, then drive another mile to the next house, they all just go to the subdivisions in town.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smokeythedodge    0
smokeythedodge

Like my house.... I am 30 minutes from town, my house is at the very back of 140 acres down a 1 mile (not kidding) winding drive with trees all around it. Looking off my front porch....

Posted Image

Only bought this place a year ago, but i'm guessing there aren't going to be any trick or treaters hahaha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ISX    58
ISX

It's almost not even worth going anymore. The last time I went maybe in, hmm, 2004 maybe?, we went back to the same place we always do, just all the blocks in town (not subdivisions) and by the time 2004 hit, every house was giving us ALL their candy because they said we were the only ones they had seen all night. So it was kinda worth going but kinda not because most of the houses didn't even have their light on. Think of all the candy you can get on clearance the next day at walmart for the price of the gas you would use :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dorkweed    313
dorkweed

I usually don't answer my door when the little rug rats knock. If I do answer, after they say "trick or treat", I look at the "MOM" walking them around and say to her, "I'll take the trick!!":lmao2::thumb1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mopar1973Man    3,797
Mopar1973Man

Back in California I use to lay in the front seat of my Dodge Charger with the CB and PA on and wait for the kiddies to walk up to the front door then I would growl or make scary noises... Most wouldn't stick around they would bail... :lmao2::lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites
guesswho512    2
guesswho512

most of okc did the trick-or-treating last night(except norman, they did the night b4 cause of a football game:lol:). my kids got enough to rot all their teeth.

Share this post


Link to post
Share on other sites
white01    0
white01

here in independence,ks ...we celebrate halloween..here it is called neewollah!!!google it...wednesday of last week they shutdown the downtown and the food stands are open along with the rides.this place gets busy around here.saturday was the last day of it til next year.:thumbup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gassernomore    12
gassernomore

When I was in S. Utah, they called it "trunk or treat". You would go to set parking lots and the candy would be in the trunks of cars. You could hit a hundred cars in a an hour! They did that for safety concerns. Didn't have to worry about the crazies in the neighborhood!

Share this post


Link to post
Share on other sites



×